Let's talk!

The Top Reasons People Succeed in the گرسنگی واقعی Industry

  • click to rate

    چرا اینقدر گرسنه ام

    هنگام کار یا تماشای تلویزیون از میان وعده خودداری کنید. در وعده غذایی بنشینید و تا پایان کار از جای خود بلند نشوید. واقعاً از غذای خود لذت ببرید و زمان مشخصی برای غذا تعیین کنید. شما بیشتر از وعده غذایی قدردانی خواهید کرد و احساس رضایت بیشتری خواهید داشت زیرا از هر لقمه لذت می برید. بسیاری از کسانی که تصمیم به رژیم گرفتن دارند روزه می‌گیرند زیرا این راهی آسان و سریع برای کاهش وزن است. بر طبق تئوری، پرهیز از مصرف همه یا برخی غذاها و نوشیدنی‌ها باید کالری دریافتی شما را کاهش دهد که این امر می‌تواند منجر به کاهش وزن در طول زمان شود.

    از نظر فنی شما در دوران بارداری برای دو نفر غذا می خورید، اگرچه این تعداد به این معنا نیست که شما به دو برابر حجم وعده غذایی معمولی خود نیاز دارید. در دوران بارداری نه تنها بدن شما بیش از حد معمول به غذا نیاز دارد، بلکه تغییرات هورمونی با بارداری می تواند اشتها را به طرق مختلف تغییر دهد. گاهی اوقات می توانید یک وعده غذایی کامل بخورید اما همچنان هوس خوردن برخی غذاها یا میان وعده ها را داشته باشید. بیهوش خواران هنگام غذا خوردن اغلب به چند وظیفه ای مشغول می شوند. آنها با نیازهای بدن خود ارتباط برقرار کرده و از گرسنگی یا سیری بی اطلاع هستند. زیرگروه های زیادی از افراد ناخودآگاه وجود دارند ، از جمله افراد ناخودآگاه خورنده بی نظم ، که زندگی پرتنش و پر برنامه ای دارند.

    لیست زیر را بخوانید تا علاوه بر شناختن آن علل، راه‌های مقابله با آن را نیز بشناسید. موقعیت هایی که بدن شما احساس گرسنگی کاذب می کند را بشناسید و راه مقابله با آن را نیز یاد بگیرید. علت آن چیست؟ آنها بیش از آنچه بدنشان به آن نیاز دارد غذا می خورند و این مسئله تقصیر خودشان است. این یک باور کاملا نادرست در میان افرادی است که خواهان کاهش وزن هستند. حتی اگر روزانه صد‌ها کالری سوزانده باشید، این بدان معنی نیست که می توانید هر آن چه را که می خواهید بخورید.

    بعد از حدود هشت ساعت ناشتا بودن، کبد از آخرین گرسنگی واقعی ذخایر گلوکز خود استفاده