Let's talk!

Undeniable Proof That You Need بایسکشوال چیست

  • click to rate

    بایسکشوال چیست

    اما آیا واقعا دوجنسگرایی در دسته‌ی اختلالات جنسی به حساب می‌آید؟ پاسخ این سؤال هنوز به طور قطع مشخص نیست و اختلاف نظرهای فراوانی در مورد آن وجود دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر توصیه می‌کنیم مقالهاختلالات جنسی را مطالعه کنید. نه تنها افراد بایسکشوال جذب ترنس‌ها و غیردوگانه‌ها می‌شوند، بلکه مانند پنسکشوالیتی، افراد ترنس و غیردوگانه‌ای نیز وجود دارند که بایسکشوال شناخته می‌شوند. «اگر شما شخصی هستید که انتخاب می‌کند بایسکشوال شناخته شود و این عبارت را مناسب خود می‌داند، عالی است.

    این افراد در روابط عاطفی و عمیق خود بسیار متعهد هستند حال آن فرد مقابل شان می تواند جنس موافق و یا مخالف باشد. اما در روابط جنسی محدودیتی ندارند و با هر دو جنس زن و مرد ارتباط جنسی برقرار می کنند. این عدم توانایی بروز گرایش جنسی و طرد شدن چه از جانب هم جنس گرایان چه از جانب دگر جنس گرایان، سبب فشارهای روانی و ایجاد اختلالات روانی می‌شود.

    ام.بس می‌گوید ازمون بایسکشوال هر دوی این گرایشات (بای و پن) می‌توانند غیرقابل مشاهده و مرتبط با نادیده گرفته و محو شدن باشند، بنابراین شناسایی هردو دسته افراد و احترام به امیال و اختلافات جزئی آن‌ها مهم است. در سال ۱۹۱۴ اولین حضور شخصیت‌های دوجنس‌گرا در یک فیلم متحرک آمریکایی به نام A Florida Enchantment رخ داد. با این حال، تحت سانسور شدید آن سال‌ها، کلمهٔ دوجنسگرایی قابل ذکر نبود و تقریباً هیچ شخصیت دوجنس‌گرا از سال ۱۹۳۴ تا ۱۹۶۸ در فیلم آمریکایی ظاهر نشد. این افراد همسری از جنس مخالف خود دارند اما نیاز به رابطه با هم جنس را هم در خود احساس می کنند. در نتیجه با این هدف که بتوانند از رابطه با همسرشان لذت ببرند، با یک هم جنس هم وارد رابطه می شوند. چشم های تیلور زیادی برای صورتش ریز هستند و زاویه عجیب و غریبی دارند.

    دین اسلام به صورت مستقیم در ارتباط با بایسکشوال، اظهار نظر نکرده است. اما با توجه به اینکه این گرایش، شباهت‌هایی به هم‌جنس‌گرایی دارد، می‌توان نتیجه گرفت که دین اسلام، با این تمایل نیز موافق نبوده و آن را ناپسند