Let's talk!

چرا باید در دوره یا کلاس آموزش ارز دیجیتال شرکت کنیم؟

  • click to rate

    به دلیل وجود بلاک چین، نودها تاریخچههای تراکنش را پیش خود نگه میدارند. پس از یافتن معمای ریاضی، بلاک مورد نظر در کنار سایر بلاکهایی که پیش از این حل شدهاند، با یک ترتیب زمانی قرار گرفته و زنجیرهای به هم پیوسته از بلاکها شکل میگیرد که در واقع مفهوم بلاک چین یا زنجیره بلاکها را نشان میدهد. با اینکه شما هر دقیقه میتوانید تعداد بسیار زیادی آدرس بسازید و به آنها بیت کوین بفرستید، اما باید بدانید که این تراکنشها ناشناس نیستند. تراکنشهای بیت کوین رایگان نیستند و کاربران برای جلب توجه ماینرها برای تایید کردن تراکنشهایشان، باید مبلغ مشخصی را به عنوان هزینه و کارمزد آن تعیین کنند. افرادی که دوست دارند یک شبه پولدار شوند و به هیچ قوانین و استراتژی در معاملات پایبند نیستند.


    دانلود فیلم آموزش ارز دیجیتال

    این ویژگی که موجب کمیابی بیت کوین میشود، در برابر خاصیت تورمی پولهای امروزی قرار دارد که ارزش آنها در طول زمان به تدریج کاهش مییابد. از طرفی پس از دورههای زمانی حدودا ۴ ساله، تعداد بیت کوینهایی که به واسطه ماینرها در شبکه آزاد میشوند هم کاهش مییابد. دادههای مربوط به تراکنش یا همان انتقال بیت کوین، نوعی اطلاعات به حساب میآیند که تمامی افراد در شبکه آنها را نگهداری میکنند. زمانی که یک تراکنش در بیت کوین ثبت و تایید میشود، به تمامی اعضای حاضر در شبکه ارسال میشود و دیگر تغییر دادن آن امکانپذیر نیست. لینک سایت نعیم حشم بان این خاصیت در ابتدا یک ویژگی منفی به نظر برسد اما فراموش نکنیم که یکی از دلایل غیرمتمرکز بودن بیت کوین، کنترل نشدن آن توسط یک گروه خاص است.


    دانلود فیلم آموزشی ارز دیجیتال

    بایننس DEX، یک پلتفرم غیرمتمرکز است که در آن نه تنها کاربران میتوانند بایننس کوین را خرید و فروش کنند، بلکه همچنین میتوانند آن را به ارزهای دیجیتال دیگر هم تبدیل کنند. تراکنشهای بیت کوین شفاف هستند و هر تراکنشی که در شبکه انجام شده باشد، توسط همه قابل مشاهده است. در صورتی که بیت کوین فایل دیجیتالی بود که تنها با کپی کردن آن میتوانستید هر تعدادی که میخواهید واحد جدید بسازید، این سیستم قابل جعل بود؛ اما استفاده از ترفندهایی مانند کلید خصوصی و کلید عمومی، باعث شده تا چیزی به نام بیت کوین تقلبی وجود نداشته باشد. ممپول را میتوانیم ایستگاه اتوبوسی فرض کنیم که مسافرانش (یا همان تراکنشها) منتظر آمدن اتوبوس هستند تا آنها را به مقصد برسانند (تایید کنند).


    اموزش صفر تا صد ارز های دیجیتال رایگان

    مسافرین هماکنون در اتوبوسها نشستهاند و منتظرند که رانندگان حرکت خود را به سمت یک مقصد نهایی آغاز کنند. در این بازار اصطلاحات گوناگونی وجود دارد که هر یک از آنها موضوع خاصی را بیان خواهند کرد. در این شبکه از شما اطلاعات هویتی، کد ملی و مشخصاتی از این قبیل درخواست نمیشود اما این موضوع نباید شما را به اشتباه بیاندازد که بیت کوین یک سیستم ناشناس است و فعالیت شما پنهانی خواهد بود. آن توصیه این است که آن ها حتما دارای نماد اعتماد الکترونیک باشند و آن را از سایت نماد اطمینان استعلام بگیرید. بسیاری از معامله گران ارز دیجیتال، بخشی از سرمایه خود را به آلت کوینهای کوچکتر اختصاص میدهند. ماینرها نیز به طور منطقی به انتخاب تراکنشهایی علاقه نشان میدهند که کارمزدشان نسبت به بقیه بالاتر است.


    دوره آموزش ارز دیجیتال رایگان

    پولی که به آدرس اشتباهی فرستاده شده باشد، قابل برگشت نیست و باید با آن خداحافظی کنید. در گذشته برای حمل مبالغ سنگین، تجار باید کیسههای پر از سکههای طلا را بر چهارپایان سوار میکردند که البته این کار خطرات خاص خودش را نیز داشت و ممکن بود در میانه مسیر، راهزنها دستبرد بزنند. اما با بیت کوین هر میزان و مبلغی را میتوانید تنها با یادداشت رشته عبارتهایی که کلید خصوصی نام دارد، جابجا کنید. پس از مراجعه به بانک، پیگیری تراکنش اشتباه و در برخی موارد مراجعه به نهادهای قضایی، شما در نهایت میتوانید پول خود را پس بگیرید. در اواخر مسیر زمانی که دوباره قیمت و کیجون سن از هم فاصله گرفتند، قیمت دوباره به حالت اولیه خود بر می گردد.



    برای انجام این کار هم می توانید از کیف پول هایی که صرافی داخلی دارند استفاده کنید و هم می توانید از صرافی ها کمک بگیرید. با آغاز مسابقهای که ماینینگ یا استخراج نام دارد، رانندگان اتوبوس تلاش میکنند که سریعتر از بقیه، تراکنشهایشان را به مقصد برسانند؛ زیرا راننده اولی که موفق به انجام این کار شود، پاداش خوبی از شرکت واحد اتوبوسرانی (شبکه) دریافت خواهد کرد. قدم آخر هم این است که روی گزینه سبز رنگ “Buy Neo” کلیک کنید. تعدادی از عوامل موثر که از آنها یاد کردیم، تاثیر مثبتی بر روی قیمت بیت کوین میتوانند داشته باشند. چرا که یک تراکنش نیز میتواند توسط چندین ماینر انتخاب شود و در بلاکهر یک از آنها قرار بگیرد.


    البته بازار ارزهای دیجیتال به دلیل عدم بلوغ کافی و قرار داشتن در مراحل ابتدایی خود، هنوز نوسانات زیادی دارد و از طرفی گاهی اوقات با عرضه یا تقاضاهای صورت گرفته توسط نهنگها تغییرات شدیدی را تجربه میکند. به همین دلیل افراد زیادی در سراسر دنیا ترغیب شدهاند که به این بازار ورود کنند. حل کردن این معماها کار دشواری است که با سختافزارهای کامپیوتری و دستگاههای مخصوصی که ماینر یا ایسیک نام دارند، انجام میشود. اگر روند صعودی در آن بازه با مقاومت خرس ها متوقف نشود، بیت کوین ممکن است تا ۶۰۰۰۰ دلار صعود کند. برای این منظور کیف پولهای دیجیتالی وارد کار میشوند تا خیال شما را بابت نگهداری داراییتان راحت کنند.


    آموزش صفر تا صد ارز دیجیتال Pdf

    به فرایند تایید تراکنش به وسیله یافتن معمای ریاضی، فرایند اثبات کار (Proof of Work) نیز گفته میشود. خطر هک شدن، حملات فیشینگ و بدافزارها نیز در استفاده از کیف پولهای نرمافزاری وجود دارد. ۱۰ روز ابتدائی رو فرجه و فرصت مشاهده ویدئوها و یادگیری مباحث دوره و تمرین و تکرار در نظر میگیریم و ۲۰ روز بعدی، فرصت استفاده از سیگنال های ویژه هست. با شرکت در این دوره علاوه بر بازار ارز دیجیتال، تحلیل تکنیکال و بنیادی که لازمهی فعالیت در هر بازار مالی است را خواهید آموخت. وضعیت توسعه، تصمیمات توسعهدهندگان، رویدادها و اتفاقات مهم و موردانتظار نیز از جمله عوامل دیگری هستند که میتوانند بر روی قیمت بیت کوین اثر بگذارند.





    برای نمونه قانونگذاریها و ممنوع اعلام کردن استخراج یا خرید و فروش بیت کوین در یکی از کشورهای بزرگ از نظر اقتصادی، میتواند بر روی قیمت آن تاثیرگذار باشد. اما به صورت جزئیتر تعدادی از عوامل وجود دارند که میتوانند بر روی آن تاثیرگذار باشند. در صورتی که تراکنش با قوانین شبکه مغایرتی نداشته باشد، تراکنش معتبر شناخته میشود و همانند خط تولیدی یک کارخانه منتظر وارد شدن به مرحله بعدی، یعنی فرایند تایید تراکنش میشود. ارز دیجیتالی همانند اسکانس ها، سکه ها و چک های موجود در دست مردم عادی و دنیای عادی نیست. یک مسافر میتواند به طور همزمان در چند اتوبوس نشسته باشد و قوانین فیزیکی دنیای ما در این مثال برای او صادق نیست!